Wednesday, October 13, 2010

Layan santai malam bersama BFF

Eri Chan tulis dalam fb dia bosan duduk rumah...rasa macam nak keluar tapi takde geng nak ajak. vasss statement tu kan...aku kan ada lalalala. aku on fb malam tu, terus aku confirm bawak jalan2. bagi aku masa settle kan all the kittens dulu lepas tu kita berjimba yer.

Aku mai pi ambik Eri Chan kol 10pm...aku sebenarnya dari kg baru rumah shrek. kan all the kittens dekat rumah dia, so selalulah aku bertandang ke sana uruskan baby2 tu semua. shrek plak pantang ajak berjimba, dia yang lebih so mengekor jugaklah mamat ni. lepas tu mai pi ambik mimie plak dekat rumah dia. budak sweet blood ni nak kata pakai makeup tak pulak, sampoiii jer tapi kemainlah lama nau nak keluar rumah.




Pegi supper ramai2 dekat Pak Lee Kopitiam Danau Kota, sapa yang nak makan order makanan, sapa yang tak nak makan order drinks je. makan minum citer2 lebih kurang, terus jalan2 dekat danau tengok barang dengan tengok ragam orang sekali kira 2 in 1 lahhh.

cantik telekong tapi tak boleh nak beli coz limited edition sangat, color merah takde dek non

No comments: