Tuesday, November 2, 2010

Cerita raya yang tertinggal

photo by Neenaanuar

Anw thankyou very much to Neenaanuar for sharing this photo with us (yang terlibat dalam gambo ni). since aku tak ambik pun 1 single photo masa ni (saja takmo ambik, tau gambo2 korang mesti meletop top topppp) so aku masukkan gambo ni dalam this entry.

Cerita ni pun memang dah lama, maklumlah cerita musim raya tak abis lagi. tapi takpakan, masa gambo ni di ambik tak pentingggggggg yang penting treatment yang kitorang dapat masa ni yang penting. 1st class treatment tau......korang hadoooooo?!

photo by Neenaanuar

Masa ni Lee & Za buat open house, sehari selepas Neena Anuar open house. sayang sekali aku tak dapat datang for Neena Anuar open house coz my cousin wedding at the same day. kira aku makan hatilah kan tengok kawan2 makan rendang mak kita yang sedapppppp meletop top topppppp tu. aku jugak yang nganga mulut sambil telan ayak liuk dengar si Eri Chan dengan Mimie Hamid pasal kemeletopan rendang mak kita tuh. aku tak kira neena, tahun depan ko mesti buat open house lagi.....ala lama sangat nak tunggu ekkkkk, apa kata ko buat open house raya haji ni nnt muhahahahahahahahaha.

Back to Lee and Za open house pulak, kebetulan aku dah balik dari kg. dapat info dari Eri Chan yang this couple pun buat open house jugak. wahhhhhh kita serbu selepas pegi open house my friend's dekat Gombak. we are not the 1st guess buat we are the last guess yang blik hokayyyyyy sama jugak dengan neena anuar, rudy awien. makanan memang sedapppp belaka walaupun kain ni dah sendat tak boleh pusing2 lagi aku tetap makannnnnn. ai suka makan terutama makannnnan yang sedap2.

photo by Neenaanuar

Tetamu datang silih berganti, yang datang awal dah balik yang datang kemudian pun dah balik tapi kitorang tak balik2 lagi sambil tengok Spiderman alih bahasa. bukannya tengok movie we olssssss semua ni tapi sibuk dok gelak2 sakan dengar bahasa spiderman bila cakap bahasa melayu. tengok jam dah nak tengah malam ni, wehhhhh jomlah balik.

Dalam berkira2 nak balik tu muncul pulak DVD Lagenda Budak Setan (LBS)...tuan tanah baru beli dah tak tengok lagi. adoiiii dah lah aku belum tengok citer ni lagi dalam ati tu teruja jugak nak tengok. apa lagi ambik posisi landing masing2, kita mula tengok movie dekat 1st class theater yer. tuan tanah siap sediakan bantal empuk selimut tebal, acc pulak sejuk dingin...wahhhh hebat treatment ni. wo olssss tengok wehhh sampai abis cerita LBS tu, movie Spiderman tadi dah selamat di pausekan using Astro Beyond kononnnya nak sambung balik tengok lepas abis LBS nanti. memang betuul wehhhhhhhh memang kitorang sambung tengok Spiderman tu sampai abis jugak walaupun di alih bahasakan.

photo by Neenaanuar

2ish baru kitorang nak gerak balik umah masing2...tu pun sebab esoknya kena keja, tidak kalu ada jugak bergelimpangan jer dekat umah lee dgn za nih. yang pastu the next day tu memang aku bangun lambat kooo, lambatlah jugak pegi keja. mata sembab2 macam mata panda daaaa.

last but not lease, thanks to Lee and Za for the inv and the 1st class treatment ni. you are the best!!!!!

No comments: