Sunday, November 28, 2010

Pot ikan bakar best

Tujuan utama jalan2 dekat bandar kuantan sambil lepak dekat teluk chempedak tu ada sebabnya jugak. takda sebab, pun buat2 jugak bersebab. ada orang yang dah mokak2 dekat telinga ni, jomlah kita makan ikan bakar. ya ampun shrek, tak puas2 lagi ke ko nak makan ikan bakar ni. ala2 sudah mengantuk di sorongkan tilam vono dekat kuantan ni. shrek ni memang suka sangat makan ikan bakar, bagi dia sorang je, tak payah nak berangan share dengan dia, memang tak makanlah aku ni. nasib aku bukan gila ikan bakar tapi aku gila ikan masak steam asam yum yum yummmmm

watermelon jus

ikan masak 3 rasa

lala goreng cili

sayur kailan goreng

jeng jeng jeng ikan bakarrrrrr. order 2 ekor size yang sama yer

Anak buah semuanya dah abis makan, tapi bapak buah tak abis2 lagi. oh ya, makanan yang banyak2 tu bukan aku berdua jer yang makan tapi makan beramai2 sama dengan anak buah + kawan2 dia jugak. tu yang order ikan bakar sampai dua ekor jadi sekor bagi shrek sorang makan, yang sekor lagi aku ber4 share saja. tu pun shrek belasah jugak, alasan standard...tak cukup ikan tu kecik jer.

Setiap kali pegi kuantan, tempat yang mesti singgah adalah kedai ni, Mail Ikan Bakar located dekat Tanjung Lumpur. tempat ni malam2 mesti penuh punya, so datang awal takut ikan habis.

No comments: