Tuesday, December 21, 2010

Escape

Lari kejab dari cerita persiapan perkahwinan ni, aku pun nak rehat kan. cuma satu hari ni je yang aku memang tak nak pikir langsung pasal persiapan tu suma. aku keluar dengan shrek macam jalan2 biasa makan2 pegi shopping2 tapi bukan untuk perkahwinan tu nanti. wahhhhhhhh memang terbaik rasanya, release tension.


Macam dah lama sangat tak keluar lepak macam ni...aduiiiiiiiii miss this moment lah. asyik bersengkang pasal hal kerja2 kawin ni...malaslah. shrek pun sama dah tak larat nak layan lagi. nasib baik keluarga memang banyak membantu, kurang sikit bebanan nak di galas.

Walhal tak pegi mana2 pun just pusing2 jalan dekat JJ AU5. cukup untuk ari ni aku melupakan pasal kerja2 kawin yer...besok rutin kembali seperti biasa jugak. perancangan kena ada barulah semuanya berjalan seperti yang di rancang. sekiranya apa yang di rancang tu tak jadi jugak, itu dah di luar bidang kuasa kita sendiri.


we enjoy with our live nowhere days


Meh masuk The Body Shop untuk cari pemutih muka. aku punya compact powder nak tinggal kerak2 jer, nak pakai kena pulak korekkkkkkkk sesaja. so ai buy All In One Face Base at RM75. memang best pakai tepek elokkkkkkkkkkkkk jer serata. Body Lotion Sparkling Apple at RM39.90 tu untuk shrek...mekak2 dekat telinga aku ni nak body lotion. sebelum ni dia pakai body lotion white musk tapi bila dah jumpa new product ni, mengelip2 manjang jer badan dia aku tengok. baunya memang best tau tapi tak boleh kalah dengan white musk lah. Eye Make-Up Remover Camomil at RM12.90 tu memang untuk akulah, takkan shrek pakai eye shadowwwwww pulak...tak sanggup mak tauuuuu.

2 comments:

Mimy Hamid said...

comel je abg bujall...uwekkkkkkkkk

Ann Ishak said...

uwek uwek uwekkkkkk