Monday, February 27, 2017

Monday feeling joy

Assalammualaikum semua...

How's weekend, harapnya semua baik2 saja 😃 

Weekend saya, later saya ceritera ye. For now nak update feeling this morning saja. Kepala ada sikit ting tong gara2 malam tadi tido lewat. Saya kalau tido kena cukup at least 6-8 hours, if not memang ting tong lah jadinya on the next day. Kena tukar mood nampaknya, kena fikirkan sesuatu yang happy je today supaya boleh hilangkan mood ting tong tadi. Ikut fomular saya sendiri, lain orang lain cara pulak kan. 😄

Tapi memang confirm mood bertukar gembira sebab ada kawan belanja breakfast pagi tadi. Dapat makan capati tampal dengan milo tarik dekat mamak's as my request. Ikut tekak kawan ni, dia nak belanja coffee dengan donat Starbuck 😅

Lepas tu during lunch ada left over food meeting pagi tadi, nasi lemak daun pisang dengan telur dadar...double gembira sebab save money for today. Boleh simpan duit buat belanja besok pulak, jadi total RM20. Hakak ajar diri ni macam budak sekolah, hari2 dapat duit belanja dari suami RM10 saja. Permintaan saya sendiri, jangan kata laki hakak kedekut pulak. Kalau rasa2 nak makan mewah, kenalah keluar duit sendiri...jangan kedekut went it come to duit sendiri 😆

Total of the day, mood hakak adalah JOY 🙌

1 comment:

Izyan Balqis said...

mood IQ hari ni adalah lenguh tangan sepanjang hari, tak tahu la kenapa lenguh sangat tangan ni, sebab main hp sgt ke agaknya..haha